اخبار مهم:

طراحی ویلا نما طراحی ویلا جدید

طراحی ویلا جناب آقای حیدریان

طراحی ویلا نما طراحی ویلا جدید

ویژگی دیگر اصلی  در ویلا مدرن میتوان به استفاده از متریال های شیشه و بتن در طراحی و ویلا اشارت داشت که علاوه زیبایی کلان عالی ، هزینه های اجرایی ویلای شما همان به شدت قرابت به سبک هایی همچون سبک کلاسیک کاهش می یابد.

طراحی خارج از چارچوب و خاص در روش مدرن ، نویدبخش یک ویلای اختصاصی و اصیل برای شما خواهد بود که با توجه به سبک طراحی ، هیچگاه از رده خارج نشده و حتی پس از عفو چندین سال نیز قابل مقایسه با دیگر ویلاها خواهد بود.

در طراحی نما مدرن ویلا نیز سعی میشود تا با استفاده از پنجره های قدی و طولانی ، ویو عالی از باغ ویلا و همچنین از بیرون ساختمان نیز ، آگاهی منسوب به مرکز نسبت به سالن اصلی ویلا داشته باشیم.معمولا در طراحی داخلی ویلا نوین ، اتاق مهمان در طبققه همکف قرار گرفته و در صورت وجود استخر، از طریق مطبخ قابل حد است .

طرح ویلا دو طبقه | ساخت ویلا لوکس با بهترین کیفیت و کمترین هزینه -- همیشه در کنار شماییم

این نوع پوشش سقف در ویلا سازی معمولا در انواع سقف های شیروانی استفاده دارد.

+ نکته: چه برای پوشش سقف ویلای خود انتخاب می‌نمایید لازم است هم‌سو با اقلیم و آب و هوای منطقه شما باشد، به عبارتی تن‌پوش سقف ویلا با ورق سفالی را یقین در هر آب و جو و هر ناحیه جغرافیایی نمی‌توان بکار گرفت.

پوشش پوشش ایرانیت رخیص ترین نوع پوشش سقف است که در ویلا بکار میرود میباشد.

آندولین ورقی استوار است که پوشش مناسبی برای سقف ویلا به حساب می آید.

آندولین از ترکیب مواد خالص الیاف طبیعی که از وارد رنگ‌پذیر شده تشکیل شده و در کاربرد دارد.

نمای ویلا چیزی است که در اولین توجه آن را می‌بینیم و تأثیر غزارت بر زیبایی و ارز ویلای ما دارد.در طراحی نما باید حداکثر دقت را در زیبایی و هماهنگی آن با سایر قسمت‌های ویلا بکار برد.در بخش‌های پایین در موقع اشکال سبک‌های مرسوم طراحی ویلا صحبت شده است.

طراحی درب ورودی ویلا | مناسب ترین طراحی ویلا مدرن -

رنگ ها پاره جدایی ناپذیر دکوراسیون ویلاهای مدرن هستند. ترکیب دلپذیر رنگ ها در طراحی داخلی و خارجی  ویلای مدرن بسیار مهم است و تفاوت بسیار بی‌نهایت و چشمگیری در ظاهر نهایی ویلای جدید ایجاد می کند.برای طراحی ویلا ی نوین هر رنگی را می توان استفاده کرد فقط باید ثقه حاصل شود که رنگ ها مکمل یکدیگر باشند و باهم هماهنگی داشته باشند

برای انتخاب رنگ بهتر است رنگ های راحت بخش (کرم،قهوه ای،مشکی،بژ) انتخاب شود تا احساس راحتی  بیشتری در افراد ساکن در ویلای مدرن ایجاد شود. همچنین بهتر است تا حد امکان رنگ های خنثی و تک رنگ انتخاب شود.

نورپردازی بخش اصلی و محوری طراحی ویلا ی مدرن است. چراغ های به کاربرده در ویلای مدرن باید ظاهری ساده و تقریبا شفاف داشته باشند. کمک گرفتن از یک طراح با آزمایش و حرفه ای که نورهای مناسب برای فضای ویلای مدرن را می شناسد می تواند باعث ایجاد محیطی روشن و دلپذیر در ویلا شود و در دیده حال ثمن زیبایی شناختی فضا را نیز افزایش می دهد.

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی جانمایی ویلا طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد