اخبار مهم:

قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022

برای کسانی که آرزوی داشتن بدنی صاف را در سر دارند، دستگاه لیزر دایود تیتانیوم می‌تواند انتخابی شایسته باشد. زیرا این دستگاه فرید طبق به روزترین تکنولوژی کاینات به منظور از بین منتقل کردن موهای زائد بدن طراحی شده است. با مجهز کردن کلینیک زیبایی به آن می‌توان نتایج ایده‌آلی را در وقت زمان کوتاه برای مراجعه‌کنندگان خود هدیه داد. این دستگاه با ایجاد جلسات درمانی سریع، بدون درد و نتایج مثبت توانسته به بایدهای هر کلینیک زیبایی تبدیل شود. چنانچه شما هم به دنبال دستگاهی همه فن حریف برای دوا مشکل مو زائد هستید برای آشنایی افزون‌تر با این دستگاه همقدم ما باشید. در این مقاله به معرفی به آغاز نسل جدید دستگاه‌های زیبایی می‌پردازیم.

برای کسانی که آرزوی داشتن بدنی صاف را در سر دارند، تیتانیوم می‌تواند انتخابی شایسته باشد. زیرا این دستگاه بی‌نظیر طبق به روزترین تکنولوژی دنیا به منظور از بین بردن موهای زائد تن طرح‌ریزی شده است. با مجهز کردن کلینیک زیبایی به آن می‌توان نتایج ایده‌آلی را در مدت زمان کوتاه به‌علت مراجعه‌کنندگان خود هدیه داد. این دستگاه با تکوین جلسات درمانی سریع، بدون سوز و نتایج پابرجا توانسته به بایدهای هر کلینیک زیبایی تبدیل شود. اگر شما نیز به دنبال دستگاهی جمله فن یار به‌قصد درمان غامض مو زائد هستید برای آشنایی بیشتر با این دستگاه همراه ما باشید. در این مقاله به معرفی به عنوان نسل جدید دستگاه‌های زیبایی می‌پردازیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم اصل | ارزانترین دستگاه لیزر بدن تیتانیوم | تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -- همیشه در کنار شماییم -

با استفاده از  و SHR برای حذف موهای زائد به تدریج پوست را گرم می کند زمانی که پالس های کوتاه لیزری را با سرعت فوق حرکت می دهد. فناوری جامع In-Motion به اپلیکاتور اجازه می دهد چندین بار از ناحیه تحت تداوی عبور کرده و به طور موثری فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارها جلوگیری شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک کانکتور دوگانه است که امکان کاربرد هم زمان از دو اپلیکاتور را به فرد می دهد. این کانکتور دوگانه می تواند به کاربران معین کند تا در طول انجام لیزر به تنظیمات مختلف دسترسی داشته و آن را تغییر داده و با استفاده از آن ویژگی درمان ها سریع تر و ایمن تر انجام شود.

یکی از مزایای دستگاه لیزر دایود  و تیتانیوم این است که به فرد این  امکان را می دهد تا موهای زائد خود را به صورت دائمی برای انواع پوست و رنگ از بین زرخرید و از شر آن خلاص شود. این دستگاه حذف مو، سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می توان به چند لایه از پوست برسد. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته شده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ خوبه | ارزانترین قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -

توان برون‌داد بالای دستگاه باعث می شود خرابی بسیار قدرتمندی در فولیکول های متراکم بافت لحات ایجاد شود و این موضوع جواب دهی قطعی را حاصل می کند.

وجود سه سیستم اختصاصی و بهینه شده (چیلــــر- رادیاتور و TEC) باعـــث می شود خنک کنندگی فرازین برای پوست ایجاد شود تا بتوان از توان بالای دستگاه برای تخریب فولیکول ها بهره مند شد. به طوری که مراجعین کلینیک شما هیچ درد، سوزش و آفتاب‌زدگی پس از انجام لیزر تجربه نخواهند کرد.

مساحت اسپات سایز این دستگاه تقریبا بیش از دو برابر نمونه های مد در بازار است. این موضوع باعث کاهش دست‌کم ٪۵۰ در تعداد شات ها، هزینه ها و زمان پروسه درمان در مقایسه با دگر دستگاه ها می شود.

دستگاه تیتانیوم پرو با بهر گیری از طول تلاطم آب های الکساندرایت، دایود و اندی یاگ جواب دهی فوق العاده ای برای تمامی تایپ های پوستی ایجاد می کند. اشعه لیزر الکس دایود با ورود به لایه های پوست توسط ملانین های مو جذب می شود و با بالا رفتن تدریجی دما، موجب خرابی آن می گردد و با تکرار جلسات لیزر، منجر به فسخ دائمی موی زائد می گردد.